خبرهای داغ:

حلاجیِ مسائل در اتاق فکر اندیشه ورزان/  نخستین رویداد توانمندسازی اندیشه ورزان در سمنان برگزار شد 

نخستین رویداد توانمندسازی مساله محوری اندیشه ورزان به میزبانی ستاد تخصصی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار و 40 هیئت اندیشه ورز و گروه مجامع بسیج طی دو روز هشتم و نهم خرداد ماه 1403 در سالن شهید پازوکی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان حول محورهای مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند . 
کد خبر: ۹۶۰۲۷۱۳
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، رضا پارسا مدیر نخبگان و مجامع بسیجیان مرکز راهبردی بسیج در حاشیه برگزاری این رویداد در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به ظرفیت هیات های اندیشه ورز بسیج، گروه ها و کارگروه های مجامع بسیجیان که در یک سِیر و گفتمان تحولی قادر به  حل مسائل کشور هستند، اظهار داشت : هیئت های اندیشه و مجامع بسیجیان متشکل از صاحب نظران نخبگان و ایده پردازانی است  که در موضوعات مختلف حرف برای گفتن دارند. 

وی افزود: در واقع مجموعه‌های هیئت‌های اندیشه ورز، همان مجموعه‌ای فکری و اندیشه‌ای هستند که در کنار سازمان‌های بسیج اقشار  راه‌اندازی شدند و می‌توانند در شناسایی و اولویت بندی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب عمل کنند.  

پارسا با اشاره به فعال بودن حدود 640 سازمان قشری در سطح استان ها که در کنار آنها  هیئت‌های اندیشه سازماندهی شده ، اظهار کرد : این هیئت های اندیشه ورز متشکل  از صاحب نظران و ایده‌پردازان توانمندیست که می‌توانند مسیر را برای رسیدن به وضعیت مطلوب فراهم کنند. 

پارسا با بیان اینکه حسب دستور امام خامنه(حفظ الله)نخبگان باید به مسائل کشور حساس شوند و برای آن راهکار ارائه کنند، یادآور شد : همه مسائل قابلیت حل شدن دارد و از آنجایی که جهت گیری های هیئت های اندیشه ورز به سمت و سوی توسعه و تحول است  دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با تکیه بر این ظرفیت ها، رافع بسیاری از مشکلات باشند. 

وی با ابراز رضایت از نحوه برگزاری این رویداد در استان سمنان برای نخستین بار، اضافه کرد: هدف از برگزاری این رویداد به چالش کشیدن اذهان با بارش فکری آنان  روی مسائل مختلف بوده و خوشبختانه در استان سمنان به بهترین نحو برگزار شده و تلاش داریم تا این رویداد را طبق چارچوب خاص به سایر استان‌ها تسری دهیم.

به گزارش روابط عمومی بسیج اقشار و متخصصین استان سمنان نخستین رویداد توانمندسازی مساله محوری اندیشه ورزان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هشتم و نهم خرداد ماه 1403 در سالن شهید پازوکی علم و فناوری سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار